De eerste dag - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Michelle en Lenny van Brenk-Homan - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Michelle en Lenny van Brenk-Homan - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: LennyMichelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle en Lenny

02 September 2011 | Rusland, Moskou

Hoi Allemaal,

De eerste dag zit er alweer bijna op. Het is hier 2 uur later, dus inmiddels 19.40 uur. De reis is heel erg goed gegaan. Vanmorgen hadden we met z'n allen rond 07.30 uur bij Dusseldorf International Airport afgesproken. Daar hebben we afscheid genomen van onze vrienden en familie, was toch wel raar hoor, het gevoel dat je iedereen een tijd niet echt gaat zien. Maar goed, lang leve skype. Daardoor wordt de wereld toch een stuk kleiner en hoeven we elkaar niet zo erg te missen als dat we telkens denken.

De vlucht ging sneller dan verwacht, na aardig wat turbulentie zijn we veilig geland. Na het vliegveld verlaten te hebben, zijn we gelijk een klein busje ingestapt naar het begin van de stad. Bloed heet, geen airco en het busje zat helemaal volgepakt. Elke plek was bezet en daarnaast stonden al onze backpacks midden in het gangpad.
Daarna moesten we nog zeker 10 haltes met de metro. Gelukkig zijn we bij een van de eerste haltes opgestapt, zodat we wel konden zitten, want een backpack is handig hoor, maar echt niet tilbaar. ;-p

Het hostel is echt prima. We hebben een 6-persoonskamer, met 3 stapelbedden erin. We moeten allemaal een beetje denken aan een soort schoolreisje. Hahahaha. Er zijn hier veel grote, schone douches soms ook met een bad!!!, goede wc's en 2 keukens met alles erop en eraan. Dus we gaan straks lekker koken en gezellig met z'n allen eten. Daarna vast vroeg ons bed in, aangezien het een lange dag is geweest. Morgen weer een nieuwe dag, dan gaan we Moskou verkennen.

Tot de volgende keer.

Liefs, Lenny en Michelle

• 02 September 2011 - 16:18

Diana:

Hoi Michelle en Lenny,
    Fijn dat het eerste stukje van de reis goed is gegaan, ben heel benieuwd wat jullie van Moskou vinden. Heel veel plezier toegewenst, Diana.

• 02 September 2011 - 18:59

Willem & Yvonne:

eindelijk is het begonnen de reis waar jullie zo lang naar uit keken. De reis is goed verlopen en ik hoopt dat de rest ook goed gaat en dat jullie gaan genieten. Wij genieten nu al van jullie verslag.
    groetjes willem en yvonne UMC

• 03 September 2011 - 07:37

Ingrid Smit:

Jullie dromen komen uit en jullie zijn eindelijk onderweg. Wauw. Nu in Moskou, heel veel plezier, grappig dat je nu in een hostel verblijft, toch wel anders dan een hostel in Utrecht, hahahaha.

groetjes Ingrid Smit

• 03 September 2011 - 07:58

Raymond:

Het avontuur is begonnen. Veel plezier. We volgen jullie op de voet.

• 03 September 2011 - 10:46

Corrie:

Goed om te zien dat het allemaal loopt zoals je gedacht had. Het is hier op dit moment bijzonder warm 28 graden, zou jij prettig vinden maar is mij weer net iets te.
    Leuk om te zien dat jullie zo'n hechte vriendenclub zijn, iedereen was vroeg opgestaan om jullie weg te brengen. Zorg er vooral voor veel plezier te maken. kus ma.

• 04 September 2011 - 15:01

Anneke:

het ziet er allemaal heel leuk uit. een goed begin is...
    heel veel plezier in moskou, ik zie je vanavond len ;-) groetjes anneke

• 04 September 2011 - 18:49

Manon:

Jongens! Wat kicke dat jullie nu al online te volgen zijn (had ik eerlijk gezegd niet verwacht). Ziet er goed uit mies en len, supergaaf. Ben benieuwd hoe het jullie vergaat! Heel veel liefs (en ja....ik zeg het maar eerlijk: ben groen van jaloezie :) KUSSS van ons alle drie! xxXXxx